سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگ دکوراسیون 218

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ سال 2018

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ سال 2018

 

موسسه رنگ پانتون اعلام کرده رنگ رسمی سال 2018 با عنوان “رنگ چشم نواز و تحریک آمیز ” یعنی رنگ بنفش تیره می باشد. بنفش تیره به طورکامل ماهیت غیر متعارف جامعه را متعادل می کند، در حالی که مفاهیمی از قبیل سلطنت و زیبایی را به طور سنتی نشان می دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ سال 2018

برای طراحان داخلی، این امر به این معنی است که در این سال مشتریان به حد کافی در خانه هایشان رنگ بنفش را بکار گیرند. بروزتر باشید و این رنگ آرام بخش بنفش تیره را به طرح‌های با  ظاهر زیبای خود ترکیب کنید.

یک رنگ پیچیده

بنفش تیره بخاطر دو رنگ متضاد آبی و قرمز و سایه ای که از آن ها دیده می شود پیچیده ترین رنگ است و فضای خانه را برای ایجاد طرحی جدید آماده می کند. با این حال، بنفش تیره در دنیای طراحی دکوراسیون شگفت آور و همه کاره است. می تواند به عنوان یک قطعه رنگ بی نظیر و منحصر به فرد در داخل هر فضایی با ایجاد یک سایه ملایم و ظریف بکار گرفته شود و باعث ایجاد تخیل و ذهنیت از زمان های گذشته و دکوراسیون سنتی ما باشد. خرید مبل

 

آرامش بخش و با روح

از زمان های قدیم، بنفش تیره یک حس آرامش بخش خاصی با خود دارد. این رنگ اغلب با شیوه های ذهنی همراه است و برای کسانی که به دنبال آرامش از جهان شلوغ اطراف خود هستند، مکان مناسبی را ایجاد می کند. در نتیجه، طراحان می توانند انتظار داشته باشند مشتریان این تأثیر آرام بخش بنفش تیره را در اتاق نشیمن و اتاق خوابشان بعد از آن دوست داشته باشند، همچنین میتوانید جاهای بیشتری را از فضای خانه خود به این رنگ اختصاص دهید تا بتوانید عمق و آرامش آن را بیشتر حس کنید.

رنگ بنفش تیره را بیشتر جلوه دهید

از منظر طراحی، این شیوه فرصت فوق العاده ای برای ارائه با دقت یک شخصیت غیر منتظره با چند ویژگی انتخاب شده ارائه می دهد. این ویژگی‌های طراحی را در مقابل پس‌زمینه ملایم و یا سیاه و سفید تنظیم کنید تا آن را به راحتی بیشتر در کانون توجه قرار دهید.

برگرفته از بالینکو